ترازو آشپزخانه باریکو Barico Mini Pad
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سایت های بسیاری اقدام به فروش این محصول در سایت های خود کرده اند. دو سایتی که شما می توانید به آن ها مراجعه کرده و اقدام به خرید این محصول کنید سایت ایده برتر و دیجی کالا است. البته سایت ایده برتر نقد و بررسی کاملی هم در سایت خود قرار داده است. در ادامه بخش هایی از این نقد و بررسی را می خوانیم.

 

 

ترازو آشپزخانه باریکو Barico Mini Pad یکی از با کیفیت ترین لوازم آشپزخانه موجود در بازار است که تمام انتظارات شما برای اندازه گیری دقیق وزن مواد غذایی را برآورده می کند. این ترازو که در دسته ترازوهای آشپزخانه دیجیتال جای دارد، با ویژگی هایی مانند دقت عالی در اندازه گیری، کیفیت ساخت بسیار مطلوب و تنوع رنگ بالا به محصولی پرفروش در بازار و محبوب در میان کاربران تبدیل شده است.

  • کیفیت ساخت عالی، رنگ هایی جذاب و متنوع

یکی از نکاتی که در هنگام خرید ترازو آشپزخانه به آن دقت داشته باشید، کیفیت ساخت ترازو است. از آنجا که در محیط آشپزخانه درصد رطوبت و دما معمولاً بیشتر از حالت عادی است، اگر ترازوی شما از نوع مرغوب آن نباشد پس از مدت کوتاهی آسیب دیده و چه بسا ناچار به جایگزینی آن شوید.

در ترازوی آشپزخانه باریکو Mini Pad از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این ترازو دیجیتال گرمی آشپزخانه در برابر آسیب های ذکر شده در محیط آشپزخانه مقاومت بالایی دارد. سطح ترازو آشپزخانه باریکو Mini Pad که به شکل کاملاً تخت طراحی شده، به شیشه مقاوم با ضخامت 3 میلی متر مجهز است و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد و سقوط از ارتفاع کم به آسانی آسیب نمی بیند.

ترازوی آشپزخانه صفحه ای باریکو Mini Pad دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست و شما می توانید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه خود نسبت به تهیه این محصول در رنگ دلخواهتان اقدام نمایید.

  • دقیق و مطمئن در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی

اگر خواهان آشپزی حرفه ای هستید، محاسبه وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است! ترازو آشپزخانه دیجیتال باریکو Mini Pad با مجهز بودن به چهار سنسور و دقت اندازه گیری یک گرمی خود، کاملاً در این زمینه به شما کمک کرده و خیالتان را بابت این موضوع راحت می کند. لازم به ذکر است که این ترازوی آشپزخانه حداکثر ظرفیت 5 کیلوگرم را دارد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در آشپزخانه های خانگی به شمار می آید.

  • اندازه گیری وزن خالص مواد غذایی

یکی از ویژگی های کاربردی ترازو خانگی آشپزخانه باریکو Mini Pad امکان تنظیم صفر آن است. به این معنا که اگر ابتدا ظرف را بر روی ترازو قرار داده و سپس مواد غذایی را درون ظرف جای دهید، با فشردن دکمه Tare وزن ظرف نادیده گرفته شده و وزن خالص مواد غذایی بر روی نمایشگر LCD ترازو به نمایش در می آید. این ویژگی کمک زیادی به راحت تر و سریع تر انجام شدن اندازه گیری مواد غذایی مورد نظر شما می شود.

  • امکان اندازه گیری با واحدهای مختلف

ترازو آشپزخانه دیجیتال باریکو مدل Barico Mini Pad قابلیت تغییر واحد اندازه گیری را نیز داراست و شما این امکان را دارید تا متناسب با نیاز خود با واحدهای گرم، کیلوگرم و اونس به اندازه گیری وزن مواد غذایی بپردازید. برای تغییر واحد باید از دکمه Mode استفاده کنید. در اینجا باید به این نکته اشاره داشته باشیم که دکمه های تعبیه شده بر روی بدنه ترازو آشپزخانه باریکو Mini Pad از نوع لمسی هستند و استفاده از آنها به آسانی صورت می گیرد.

 

https://www.ebpnovin.com/ترازو-آشپزخانه-باریکو-Barico-Mini-Pad





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی